Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Τι θέλει να πει ο ποιητής;;;


Ειλικρινά προσπαθώ εδώ και ώρες να καταλάβω μία άρρηκτη σχέση που έχει η δημοσιογραφία και μάλιστα η καλή δημοσιογραφία με τον θηλασμό. Ναι, καλά διαβάσατε. Νομίζετε ότι δεν έχει καμία σχέση; Είστε βαθιά νυχτωμένοι φίλοι μου...ειδικά αν κάνουμε την κουβέντα βασισμένοι στα αδιάσειστα στοιχεία ενός καθηγητή μου, μεγάλου θεωρητικού της ριζοσπαστικής αριστεράς σε ένα σημείο τομής με τον άκρατο καπιταλισμό(σκεφτείτε ότι ο Λένιν ακούστηκε ότι αναστήθηκε για πάρτυ του...)
Μία εκδοχή είναι ότι μετά από τον θηλασμό του εμβρύου, αυτό καταφέρνει να αναπτυχθεί σωστά έχοντας ρουφήξει όλη την φαιά ουσία από τους γονείς του τους οποίους σαν άλλος Φρανκεστάιν έχει μεταμορφώσει σε ηλίθια ζόμπι. Έτσι λοιπόν μπορεί να αφοσιωθεί στο ανθρωπιστικό επάγγελμα που έχει η μοίρα προκαθορίσει για αυτό και να διακριθεί από την ηλικία των 14 ετών. Στα 16 θα είναι ο ancorman του δελτίου ειδήσεων του MEGA και στα 17 θα σουτάρει τον Χατζηνικολάου από το ALTER. Και κάπως έτσι φτάνει στο ζενίθ η καριέρα ενός επιτυχημένου δημοσιογράφου ο οποίος μέχρι τα 20 του εν έτει 2020 έχει καταφέρει να πάρει αποκλειστικές συνεντεύξεις από τον Αδόλφο Χίτλερ, τον Έλβις Πρίσλεϊ, τον Φρανκ Σινάτρα και να αναλύσει τα αίτια του Βατερλό παίρνοντας συνέντευξη από τον ίδιο τον Μέγα Ναπολέοντα...Και όλα αυτά αγαπητοί μου αναγνώστες επειδή αυτό το θαύμα της φύσης μέχρι 7 μηνών το βύζαινε η μάνα του!!! Ποιος ξέρει....ίσως...αφού το λέει ένας παρολίγον άγιος...!
Μία άλλη εκδοχή που μπορεί να εξηγήσει αυτή την τεράστια ρήση του παρολίγον άγιου μαρξιστή καθηγητή μου είναι να το πήγε λίγο πιο μακρυά από ότι εγώ έψαχνα την εξήγηση...σε πιο kinky ζητήματα...Διότι ένας καλός θηλασμός ανέκαθεν μπορούσε να σε βοηθήσει να ανελιχτείς στον εργασιακό σου χώρο...και όχι μόνο σε αυτόν της δημοσιογραφίας. Αρχίζω να υποψιάζομαι...βρε λες ο παρολίγον άγιος να είναι έκπτωτος...να περνάει τέτοια μηνύματα κοινωνικής διαφθοράς στο μάθημα και εμείς οι κουτοί αμνοί να μην έχουμε πάρει χαμπάρι; Λες ο θηλασμός που εννοούσε να ειναι ο κάστορας στα τσ...α μάστορας; Διότι αν ναι, οφείλω να του αποδώσω σαν ελάχιστο φόρο τιμής και αναγνώρισης του έργου του τα συγχαρητήριά μου για την εκ των προτέρων ενημέρωση που μας παρέχει σχετικά με το τι θα πρέπει να κάνουμε για να βγάλουμε ένα ξεροκόμματο ψωμί απο την δημοσιογραφία. Βέβαια θα ήταν κάπως πιο βολικό και κομματάκι οικονομικότερο να μας τα πει αυτά λίγο καιρό πριν...όταν πήγαμε να γραφτούμε και να τα σκάσουμε βρε παιδί μου...μία ερώτηση του τύπου "όταν ήσουν νεογνό βύζαινες...;γιατί εδώ θα σου χρειαστεί..."
Ίσως πάλι να είναι και κάτι άλλο που εγώ ο ταπεινός και κουτός σπουδαστής να μην μπορώ να αντιληφθώ...Αυτό που σίγουρα αντιλαμβάνομαι, είναι ότι η πορεία μου στον χώρο των media κάπου εδώ μάλλον τελειώνει άδοξα, διότι απλά δεν πληρώ τις προϋποθέσεις. Δεν έχω καταφέρει ούτε να μετατρέψω τους γονείς μου σε ηλίθια ζόμπι ρουφώντας όλη την φαιά ουσία τους(εκτός από τα χρήματά τους στο οποίο ομολογουμένως είμαι πολύ καλός)-άσε που έχω ξεπεράσει κατά πολύ τα 20- ούτε ξέρω αν είμαι καλός στα πνευστά...και να σας πω την αλήθεια δεν θέλω να μάθω κιόλας!!!Άρα...χάρηκα πολύ για την συνεργασία από ότι φαίνεται. Τουλάχιστον αποκόμισα κάτι από την όλη ιστορία...άγγιξα λίγο την θέωση! Αρκεί μία μέρα να καταλάβω τελικά τι ήθελε να πει ο ποιητής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου